2011-05-09

Trött??

Alla i skolan har idag sagt att jag sett trött ut, och visst det har jag ju varit men jag har inte riktigt förstått endå att det synts så tydligt, men sen i eftermiddag när vi står i mjukglass kön (mums) säger evelina till mig att jag är röd i ögonen. Hrm tänker jag, det måste ju vara linserna som jag fick för mig att använda idag, vilket var jätte längesedan.
När jag sedan kommer hem och själv får se mina ögon så förstår jag om folk tyckt att jag sett trött ut! Pinsamt, men endå inte, är ju inte mitt fel att något blodkärl brustit eller vad som hänt.


Jaja, det var den lilla historien. Idag efter mkt om och men har jag faktiskt tagit tag i mig själv. Jag har skickat in referatet som jag faktiskt skrivit innan, jag har skrivit analysen av lovtalet och sen gav jag mig ut och "jogga". Hittade en rolig väg bort vid baronbackarna, i skogen där. var skoj, blev ju dock inte så mkt joggande eftersom Alvar ringde så jag pratade med honom, och sen fakta, jag orkade inte, men blev intensiv powerwalk och lite joggande iaf! Så det får duga! Känns i ryggen nu, så ska bli skönt att gå till sängs nu. För hoppningsvis kommer jag upp och tar min en liten tur imån bitti också, har ju sovmorgon så man får passsa på.

Jag har inte tränat på 3 veckor och nu kännde jag att det var dags eftersom att vårruset är på tordag!:) Ja det kan tyckas lite sent att börja nu, men bättre sent än aldrig! haha Idag har vi iaf köpt t skirtar till tröjorna vi ska göra på onsdag till våra skollag!

//Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar