2012-06-10

Händelserik söndag

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med hos människor, men också några ökenråttor, sjukt söta!
Idag gick jag upp med tuppen(nästan) för att möta upp tjejerna på Java där vi bjöd Emelie på frukostbuffe för att hon fyllt år. Riktigt smaskigt! Efteråt cyklade jag och Evelina lite fram å tillbaka å sen hamnade vi hos mig, där vi var en stund innan Emelie kom med min bil och vi åkte alla tre till sörbyängen och hämtade mitt fynd från blocket, ett lack soffbord för 30 riksdaler!;) så nu är det som ett helt annat rum här, det enda som jag väntar på är att jag ska bli av med mitt gamla bord, bordsskivan fick ligga på mitt nya bord för den var för tung att bära ner i källaren. Men mkt bättre blev det iaf. Vi hann också med att kolla på Tarzan, vilken var bättre än jag minns! Så bra!!! Å nu sitter jag här och kollar på blandannat nya avsnittet från säsongstarten av pretty little liers !;) imorgon börjar sista skolveckan!!;)
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar