2012-06-04

Stolt tjej!

Jag har nyss tagit vad som kändes den skönaste duschen någonsin! Det behövdes efter den här kvällen. Men vi börjar från början!
Jag har idag fått veta att jag får gå vidare till steg två/ grupp tre till hösten! Jippie för mig! Otroligt skön känsla att äntligen veta!
Å nu i eftermiddag/kväll har jag och ett tappert gäng klasskompisar sprungit vårruset! 38 minuter tog det för mig, vilket jag är stolt över med tanke på hur lite jag tränat de sista tre månaderna! Och jag tror att det var bättre än förra året då det tog typ 42 minuter om jag inte minns fel!
Efteråt var det ju lite picknick och sen kollade vi runt på alla olika aktiviteter som var runtomkring, och jag fick med mig två cd skivor hem förutom de andra grejerna som man får vid målgången! Å nu är det verkligen dax för mig att sova! Imorgon ska vi på utflykt till kvarntorpshögen m skolan!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar