2012-06-07

Trött som en nöt....?

Hejsan!
Sen sist har det varit en nationaldag med massa Evelina mys, eller ja inte så mycket mys kanske, vi tränade faktiskt (och solade lite) och sen kollade vi läget på stan innan vi fikade och tittade lite till för att sean möta upp Emelie för lite god Italiensk Pizza.
Idag har varit en vanlig sketen tosta(torsdag) fast jag trodde det var måndag först, men det har iaf varit lite marknad i stan och en sjuk rea på bikbok med alla stans tjejer samlade samtidigt, men som tur var hittade jag inget skoj. Så till slut kom jag hem och då hann jag inte mycket mer än att slockna på soffan.
Så nu är jag så där härligt (läs: hemskt) seg, men ska nog snart kasta mig i den riktiga bingen och hoppas på en riktigt bra morgondag! Då blir det den första av två avslutningsfester med klassen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar