2011-05-15

Älska mer! :)

Åh vad jag älskar när det inte blir som man tänker sig jämt, på ett possitit håll då förståss! Men detta återkommer jag till senare!:)

Igår var det ju som sagt mer teckenspråketsdag och sen träffa familjen och åt tillsammans, blev dock ingen direkt upptäcktsfärd i örebro, men vi gick till slottet, men det var stängt så struntade i det. Istället skilldes vi åt lite och jag åkte hem och städade lite, eller plocka undan är nog mer rätt ord! Senare på kvällen anländer familjen till mig och vi äter tillsammans massa gott, bla så hade jag gjort en hallon paj till efterrätt! Men eftersom vi hade en liten tös med i gänget som behövde gå och lägga sig och dessutom trötta vuxna som hade arbetat hårt med att bygga ett staket till syrran under dagen så begav de sig hemåt ganska tidigt. Kvar blir jag med eurovision på tv men också kryp i benen!



Nu kommer vi till varför jag älskar när det inte blir som kan tänkt isg jämt. Jo jag hade ju tänkt stanna hemma tittat på eurovision och heja på Eric, men nä, eftersom benen kröp så bestämde jag mig för att snabbt svida om, och bege mig hem till Emelie där det var party! :) Blev en super rolig kväll som dessutom flyttades till Malin senare, varför vet vi nog inte riktigt men så var det och det var asa skoj! Slutade med att jag var hemma i min lägenhet 04.30. Var mkt längesedan jag var vaken så länge, man är ju inte så ung längre! ;)

Idag gick jag upp och åkte direkt till marieberg för att återigen möta upp familjen och äta tillsammans och sen åka hem till kusinen för lite fika på det! Mys dag! (råkade shoppa en klänning, linne och cykelbyxor när jag väntade på de andra också, men det säger vi inte) Nu ska jag kanske ta och diska lite eller sätta mig med en av böckerna som jag också köpte idag!



Klart slut // Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar