2011-05-16

Hoppas på tränings värk.....

OM en vecka har vi avstämmning igen :S men det ska jag inte tänka på nu!

Nä idag har faktiskt varit en bra dag trots två redovisningar som jag inte hade förberett mig på alls, men det var det ingen som hade visade det sig så det var bara kul. :)
Jag började titta på Red riding hood igår och tittade färdigt idag och ja, jag vet inte om jag tycker den var så bra egentligen. Hade ju inte jätte bra upplösning så försämrade ju, men känns som att man hade kunnat göra så mycket mer med filmen, den hade ju kunnat vara så sjukt bra, särskillt med Amanda som rödluvan, hon är ju jätte bra men får inte riktigt rättvisa här tycker jag. Men men, se den själva och berätta vad ni tycker!

Kom iaf iväg på zumba ikväll också, ÄNTLIGEN! Så skoj var det! Nu hoppas jag att jag kan komma igång med träningen igen. Fortsätter ju med Boda borg imorgon på vår friluftsdag, ska bli sjukt skoj för det var jättelängesen!

Over and out //Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar