2011-05-23

Blåsa bubblor??

Yes, har äntligen tränat lite nu igen, asså det är ju så sjukt skönt efteråt, tänk om man bara kunde komma ihåg den kännslan hela tiden så borde det ju vara 1000 gånger lättare att ta sig till gymmet! Igår blev det iaf body combat, och jag har inte varit på denna nya koreografin innan å det var ju så sjukt roligt, jag menar allvar det var verkligen kul! Åh igår kväll och idag har jag haft något så sjukt go träningsvärk efter det. kan också kommit lite från i lördagskväll då vi mellan filmerna tränade lite rygglyft och situps, haha
Idag iaf så blev det zumba! Gott! Känner redan hur värken har spridit sig ännu värre över hela ryggen, men det är ju endå så sjukt gott för då vet man ju att man faktiskt gjort något som dessutom är bra för kroppen!

Ja det var ett långt inlägg om träningen för två dagar. haha

Jaja, annars har det varit en lugn dag då halva klassen haft avstämmning å vi andra mest väntat. Jag har ju redan gjort vissa delar av denna avstämmning och vi är så många i min nivå nu så delades upp på två dagar så jag ska inte göra mitt försen på måndag nästa vecka.

Asså jag har börjat få myggbett redan. inte okej!



Försökte ta en rolig bild när jag blåser bubblor men blev ju mest lamt, men det bjuder jag på denna härliga måndagskväll! haha

Klart Slut //Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar