2011-05-22

Ja, då var det redan söndag! Kan inte fatta att tiden går så fort!
Blev ju spelkväll i fredags och vi blev ett stort och glatt gäng, super skoj! Sen så blev det inte som jag sa i förra inlägget utan Sofie kom på lördagen en stund och hälsade på mig istället. Var mys, vi lagade god kyckling/bulgur sallad, mums, vilket är kvar till matlåda till imån förhoppningsvis! :)
Igårkväll tog jag mig hem till Evelina med Malin och Lisa. Vi tittade på två sjukt bra filmer (ledsen för att jag satt och kommenterade nästan hela tiden på båda filmerna, jag var på det humöret och de var så bra, men förlåt:). Vi såg iaf Baksmällan och She´s the man. Åt gjorde vi också, bara massa gott som kladdkaka, chips och Malins hemgjorde special brownies. Mmmm.

Idag ska jag strax möta upp tjejerna och gå till parken där vi ska ligga och sola hela dagen! :) En stund iaf! haha

Bilder från i fredags! :)




K.... S.... //L...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar