2012-06-17

Sammanställning av helgen!

Nu har jag haft en riktigt skön helg! Här kommer allt som jag gjort;
I fredags var det ju skolavslutning! Känns konstigt att det är slut nu och att alla inte kommer tillbaka till hösten även om de flesta nu gör det! Men samtidigt väldigt skönt, jag hade inte orkat mer! När jag kom hem så samlades hela familjen här hos mina föräldrar för att äta gott och fira min syster som fyllt år och mig för att jag gick vidare till steg två!
Igår tog vi det ganska lugnt, jag, mamma och Amber gick en runda till ladugården för att se på kattungar och kalvar. På kvällen så åkte vi ut med båten en sväng och la i nät som resulterade med en gös och en gädda idag.
Idag har det varit barnvälsignelse för Hilma, så det har hackats grönsaker och grejats, så nu känner jag mig lite lagom trött, men alltid skoj när släkten samlas!
Imorgon ska jag börja mitt första sommarjobb, det blir på Boda trädgård, så kl sju kör jag igång imorgon!;)
Fina Hilma med sin mor och far
Broder Emil och Hilma
Kalvar
Större delen av min klass
Söta Amber med sitt fina polis nattlinne
Ut å gå
Lite skoj innan det är dax att åka bil tillbaka till Örebro med Mamma och Robert
Kissekatter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar