2012-06-19

Work, work

Arbetslivet är ganska bra ändå måste jag säga!
Denna vecka jobbar jag som ogräsbekämpare ( förhoppningsvis fler veckor framåt), och jag måste säga att det är helt okej! Det som för mig är mest chockerande är hur sjukt skönt det är att ha ett 7-4 jobb, vilket jag aldrig haft innan! Super smidigt tycker jag! Sen har vi haft väldig tur med vädret de här två första dagarna, det blir ju betydligt jobbigare om det skulle få för sig att börja regna! Men som sagt tur med vädret, igår lyckades vi till och med bränna oss, har en sjukt svidande nacke idag!
Nä nu ska jag in i duschen å sen bär det av mot värnamo för att träffa bland annat Lovisa och Amalia! Det ska bli jätte skoj! Men tyvärr får det inte bli sent, jag har ju som sagt ett jobb där jag går upp tidigt nu!;)

2 kommentarer: