2013-04-13

Ego

Ännu en vecka har gått och jag har hunnit göra massor! Fotbollen i måndags har jag ju berättat om, inte resultatet dock, men det gick som så att Värnamo förlorade med 2-0. Men det var riktigt roligt och jag är sugen på att gå å titta på mer fotboll!
I tisdags hade jag en liten dipp och istället för att träna så hamnade jag hemma hos Emelie och åt choklad! Men det var va jag behövde!
Onsdagen bjöd på besök från Kungälvs tolk treor så vi hade lektioner ihop och på kvällen hade vi en AW eller AS är väl mer passande namn efter som det är skola vi går i;) det blev en mkt trevlig kväll iaf med god mat dryck, jag var ju dessutom skyldig Joachim en öl för att Värnamo förlorade, typiskt, haha
Annars så har veckan flutit på med mkt plugg och det är egentligen ngt jag borde sitta med nu, men har valt att titta på Aladdin ist!;)
Ikväll ska jag träffa syrran och den lilla söta guddottern!







1 kommentar: